Freedom Stunning Smokes Palette

Prije par mjeseci sam dobila ovu divnu paletu i od tad je koristim, testiram da vam prenesem svoje doživljaje. 🙂

11904713_1626298097610702_6308466243251809594_n

Radi se o paleti koja je idealna za putovanja – mala je, tanka, ima divne nijanse za svaki dan, a i za noćni look.

Prvo što mi se svidjelo je pigmentiranost, i koliko se malo truse sjenila, stvarno minimum. Sadrži 12 sjenila – mat i shimmer.

12243439_10207315122090234_2121989596520570042_n

Koristim ju stvarno često, pošto sam dosadnjikava kad se radi o sjenilima i preferiram samo neutralne nijanse – ovo je za mene bio pun pogodak. 🙂

Možete ju naručiti na Pink Pandi po cijeni od 45,90kn. 🙂

Ovdje je moj tipičan dnevni ‘look’ gdje sam koristila Stunning Smokes. 🙂
20151118_132311

LICE: – Vichy Dermablend puder 15 Opal

          – Maybelline Fit Me korektor

          – The Balm Bahama Mama bronzer – za konture (vidi se haha)

          –  Lily Lolo bronzer South Beach

          – MAC Springsheen rumenilo

          – The Balm Mary Lou Manizer highlighter

OČI: – Freedom Stunning Smokes paleta

        – Isadora Extra Volume Build Up maskara

OBRVE: – Artdeco sjenilo za obrve nijansa 05

             – Loreal Brow Artist Plumper u nijansi Medium/Dark (najbolja stvar ikad)

USNE: – MAC Honeylove

            – MAC Fleshpot

 

Oglasi

2 thoughts on “Freedom Stunning Smokes Palette

  1. woow!! boje su stvarno savršene i za dnevni i za neki jači večernji look 😉 koji je ovo leopard bronzer/rumenilo kraj palete ? stvarno je preslatko ! Inače jako me zanimaju freedom mono sjenila i njihovi duo za obrve, koji je kao dupe za ABH proizvode za obrve 😉 to mi je prvo na wishlisti od njih 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

